"HARGA TETAP DAN BERPATUTAN"
**TIDAK TERMASUK KOS POS KECUALI DINYATAKAN**

PENTING !!! MOHON DIBACA

♥♥ Harga produk,seperti tertera.Tidak termasuk kos pos kecuali dinyatakan.Kami juga TIDAK TERLIBAT dengan promosi yang dijalankan oleh mana-mana pembekal atau stokis yang menjual produk yang sama.Ini disebabkan agen menjual dengan harga runcit yang ditetapkan.Modal dan keuntungan kami berbeza :).

♥♥Di blog ini terdapat pelbagai jenis tudung dan berlainan pembekal.Jadi mohon pelanggan yang dikasihi memahami sekiranya bayaran pos dikenakan 2x sekiranya memilih tudung yang berlainan jenis.Pihak kami tidak menyimpan semua stok.Hanya sebilangan saja.

♥♥Mohon ribuan maaf,jika lambat respon.Bolehwasap/sms 012-3634769(LIZA) terus untuk lebih cepat..WAHM(Work At Home Mom) ada kala tak dan nak settle down semua dalam masa yang sama.Insyallah,try entertain yang terbaik ye..

Kepada para pelanggan diharap dapat membuat pembayaran segera setelah tempahan disahkan ada ye..Reserved 48 jam sahaja dan automatik dibuka semula untuk jualan.Tudung-tudung cepat sold out..Sekiranya ada masalah.atau ingin buat bayaran lewat,maklumkan segera.

Sila baca penerangan mengenai tudung sebelum membeli.Boleh bertanya sekiranya ragu2.Terutama jenis kain,saiz,labuh,besar,warna dan sebagainya.








Tuesday, May 7, 2013

Prosedur tempahan

Assallamualaikum...

Untuk tempahan..mudah saja..boleh wasap saya terus ke 012-3634769(LIZA).bagi yang tiada wasap boleh sms 012-3634769 ye.email pun boleh bazarcyber4u@gmail.com(tapi mungkin lambat nak tertengok kalo masuk boxbe).

Medium lain,melalui FB saya Norsaliza Ali

Nyatakan kod tudung.Saya akan cek stok,kalo ada stok boleh teruskan order dengan memberi nama penuh dan alamat.No hp jgn lupa ye.Sebab saya tak boleh nak proses tempahan tanpa ada maklumat tersebut.

Mohon maaf juga sekiranya dah reserved tapi pihak kedai mungkin miss stok atau sebagainya.Biasanya pelanggan diminta membuat pilihan lain.Ini kebiasaannya untuk bayaran yg lebih dari setengah hari dan produk sangat limited,hot item atau tinggal sehelai.


Just nak share prosedur tempahan tudung di sini..terima kasih sudi membaca


1.PROSES ORDER

Untuk makluman,proses order memerlukan nama penuh,alamat penuh dan juga no telefon.Jika tidak,borang tidak dapat diproses.Ini kerana semuanya,melalui database.

Walaupun,jumlah bayaran telah diberi,sekiranya tiada nama penuh,alamat dan no tel,order dianggap pending.Dalam masa menunggu maklumat tersebut dari pelanggan.kemungkinan kod tudung dipilih sudah tiada.


2.RESERVED

Reserved seperti biasa sehari.Untuk stok-stok tudung yang agak hot/limited stoknya,sekiranya tudung sudah tiada selepas bayaran,pihak kami akan maklumkan dan pelanggan boleh membuat pilihan yang lain.

Reserved lebih sehari..deposit 30% dari junlah keseluruhan.Namun begitu,untuk masa sale,biasanya tidak dibenarkan.

3.PERTUKARAN KOD

Pertukaran kod selepas jumlah bayaran diberi,dan confirm order tidak digalakkan.Sebab proses perlu delete semula order lama dan buat yang baru..mungkin dalam masa itu,stok tudung yang dipilih sudah tiada..

4.PENAMBAHAN KOD

Penambahan kod tudung dibenarkan tetapi tidak menjamin kod tudung yang yang ditempah sebelum itu,masih ada..kerana perlu delete order yang sebelum itu dan buat yang baru..

5.PEMULANGAN

Untuk kes-kes reject,pemulangan dalam masa 3 hari.Tudung dipos semula ke pihak pembekal setelah dipersetujui kedua belah pihak. Gambar tudung yang reject diperlukan.Sekiranya kesilapan dari pihak kami,tiada kadar pos dikenakan.Untuk tukar tudung dengan tudung yang berlainan kod,kadar pos sebahagian diperlukan.Untuk menukar tanpa sebab kukuh,pelanggan perlu menanggung kadar pos.

6.TRACK NO

Track no pos laju saya update di blog setiap pagi..jika tak sempat,saya sms terus ye...biasanya paling cepat track no diberi oleh pembekal jam 6.00 petang atau keesokan harinya..untuk bayaran sebelum jam 2 petang..

7.DISKAUN

Tiada diskaun  untuk belian runcit ye...insyallah ada diskaun tertentu mengikut event..

Sekian..untuk makluman..

Liza Ali
tudungxl.blogspot.com


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Nuffnang Ads