Assallamualaikum...
Untuk tempahan..mudah saja..boleh wasap saya terus ke 012-3634769(LIZA).bagi yang tiada wasap boleh sms 012-3634769 ye.email pun boleh bazarcyber4u@gmail.com(tapi mungkin lambat nak tertengok kalo masuk boxbe).
Medium lain,melalui FB saya Norsaliza Ali
Nyatakan kod tudung.Saya akan cek stok,kalo ada stok boleh teruskan order dengan memberi nama penuh dan alamat.No hp jgn lupa ye.Sebab saya tak boleh nak proses tempahan tanpa ada maklumat tersebut.
Mohon maaf juga sekiranya dah reserved tapi pihak kedai mungkin miss stok atau sebagainya.Biasanya pelanggan diminta membuat pilihan lain.Ini kebiasaannya untuk bayaran yg lebih dari setengah hari dan produk sangat limited,hot item atau tinggal sehelai.
Just nak share prosedur tempahan tudung di sini..terima kasih sudi membaca
1.PROSES ORDER
Untuk makluman,proses order memerlukan nama penuh,alamat penuh dan juga no telefon.Jika tidak,borang tidak dapat diproses.Ini kerana semuanya,melalui database.
Walaupun,jumlah bayaran telah diberi,sekiranya tiada nama penuh,alamat dan no tel,order dianggap pending.Dalam masa menunggu maklumat tersebut dari pelanggan.kemungkinan kod tudung dipilih sudah tiada.
2.RESERVED
Reserved seperti biasa sehari.Untuk stok-stok tudung yang agak hot/limited stoknya,sekiranya tudung sudah tiada selepas bayaran,pihak kami akan maklumkan dan pelanggan boleh membuat pilihan yang lain.
Reserved lebih sehari..deposit 30% dari junlah keseluruhan.Namun begitu,untuk masa sale,biasanya tidak dibenarkan.
3.PERTUKARAN KOD
Pertukaran kod selepas jumlah bayaran diberi,dan confirm order tidak digalakkan.Sebab proses perlu delete semula order lama dan buat yang baru..mungkin dalam masa itu,stok tudung yang dipilih sudah tiada..
4.PENAMBAHAN KOD
Penambahan kod tudung dibenarkan tetapi tidak menjamin kod tudung yang yang ditempah sebelum itu,masih ada..kerana perlu delete order yang sebelum itu dan buat yang baru..
5.PEMULANGAN
Untuk kes-kes reject,pemulangan dalam masa 3 hari.Tudung dipos semula ke pihak pembekal setelah dipersetujui kedua belah pihak. Gambar tudung yang reject diperlukan.Sekiranya kesilapan dari pihak kami,tiada kadar pos dikenakan.Untuk tukar tudung dengan tudung yang berlainan kod,kadar pos sebahagian diperlukan.Untuk menukar tanpa sebab kukuh,pelanggan perlu menanggung kadar pos.
6.TRACK NO
Track no pos laju saya update di blog setiap pagi..jika tak sempat,saya sms terus ye...biasanya paling cepat track no diberi oleh pembekal jam 6.00 petang atau keesokan harinya..untuk bayaran sebelum jam 2 petang..
7.DISKAUN
Tiada diskaun untuk belian runcit ye...insyallah ada diskaun tertentu mengikut event..
Sekian..untuk makluman..
Liza Ali
tudungxl.blogspot.com
Untuk tempahan..mudah saja..boleh wasap saya terus ke 012-3634769(LIZA).bagi yang tiada wasap boleh sms 012-3634769 ye.email pun boleh bazarcyber4u@gmail.com(tapi mungkin lambat nak tertengok kalo masuk boxbe).
Medium lain,melalui FB saya Norsaliza Ali
Nyatakan kod tudung.Saya akan cek stok,kalo ada stok boleh teruskan order dengan memberi nama penuh dan alamat.No hp jgn lupa ye.Sebab saya tak boleh nak proses tempahan tanpa ada maklumat tersebut.
Mohon maaf juga sekiranya dah reserved tapi pihak kedai mungkin miss stok atau sebagainya.Biasanya pelanggan diminta membuat pilihan lain.Ini kebiasaannya untuk bayaran yg lebih dari setengah hari dan produk sangat limited,hot item atau tinggal sehelai.
Just nak share prosedur tempahan tudung di sini..terima kasih sudi membaca
1.PROSES ORDER
Untuk makluman,proses order memerlukan nama penuh,alamat penuh dan juga no telefon.Jika tidak,borang tidak dapat diproses.Ini kerana semuanya,melalui database.
Walaupun,jumlah bayaran telah diberi,sekiranya tiada nama penuh,alamat dan no tel,order dianggap pending.Dalam masa menunggu maklumat tersebut dari pelanggan.kemungkinan kod tudung dipilih sudah tiada.
2.RESERVED
Reserved seperti biasa sehari.Untuk stok-stok tudung yang agak hot/limited stoknya,sekiranya tudung sudah tiada selepas bayaran,pihak kami akan maklumkan dan pelanggan boleh membuat pilihan yang lain.
Reserved lebih sehari..deposit 30% dari junlah keseluruhan.Namun begitu,untuk masa sale,biasanya tidak dibenarkan.
3.PERTUKARAN KOD
Pertukaran kod selepas jumlah bayaran diberi,dan confirm order tidak digalakkan.Sebab proses perlu delete semula order lama dan buat yang baru..mungkin dalam masa itu,stok tudung yang dipilih sudah tiada..
4.PENAMBAHAN KOD
Penambahan kod tudung dibenarkan tetapi tidak menjamin kod tudung yang yang ditempah sebelum itu,masih ada..kerana perlu delete order yang sebelum itu dan buat yang baru..
5.PEMULANGAN
Untuk kes-kes reject,pemulangan dalam masa 3 hari.Tudung dipos semula ke pihak pembekal setelah dipersetujui kedua belah pihak. Gambar tudung yang reject diperlukan.Sekiranya kesilapan dari pihak kami,tiada kadar pos dikenakan.Untuk tukar tudung dengan tudung yang berlainan kod,kadar pos sebahagian diperlukan.Untuk menukar tanpa sebab kukuh,pelanggan perlu menanggung kadar pos.
6.TRACK NO
Track no pos laju saya update di blog setiap pagi..jika tak sempat,saya sms terus ye...biasanya paling cepat track no diberi oleh pembekal jam 6.00 petang atau keesokan harinya..untuk bayaran sebelum jam 2 petang..
7.DISKAUN
Tiada diskaun untuk belian runcit ye...insyallah ada diskaun tertentu mengikut event..
Sekian..untuk makluman..
Liza Ali
tudungxl.blogspot.com
No comments:
Post a Comment