"HARGA TETAP DAN BERPATUTAN"
**TIDAK TERMASUK KOS POS KECUALI DINYATAKAN**

PENTING !!! MOHON DIBACA

♥♥ Harga produk,seperti tertera.Tidak termasuk kos pos kecuali dinyatakan.Kami juga TIDAK TERLIBAT dengan promosi yang dijalankan oleh mana-mana pembekal atau stokis yang menjual produk yang sama.Ini disebabkan agen menjual dengan harga runcit yang ditetapkan.Modal dan keuntungan kami berbeza :).

♥♥Di blog ini terdapat pelbagai jenis tudung dan berlainan pembekal.Jadi mohon pelanggan yang dikasihi memahami sekiranya bayaran pos dikenakan 2x sekiranya memilih tudung yang berlainan jenis.Pihak kami tidak menyimpan semua stok.Hanya sebilangan saja.

♥♥Mohon ribuan maaf,jika lambat respon.Bolehwasap/sms 012-3634769(LIZA) terus untuk lebih cepat..WAHM(Work At Home Mom) ada kala tak dan nak settle down semua dalam masa yang sama.Insyallah,try entertain yang terbaik ye..

Kepada para pelanggan diharap dapat membuat pembayaran segera setelah tempahan disahkan ada ye..Reserved 48 jam sahaja dan automatik dibuka semula untuk jualan.Tudung-tudung cepat sold out..Sekiranya ada masalah.atau ingin buat bayaran lewat,maklumkan segera.

Sila baca penerangan mengenai tudung sebelum membeli.Boleh bertanya sekiranya ragu2.Terutama jenis kain,saiz,labuh,besar,warna dan sebagainya.








Thursday, May 5, 2016

TUDUNG LABUH MENGHAMPIRI XXL TWIST DENIM COTTON

Ingin Bergaya seperti Prof Muhaya?
Dapatkan Tudung Twist Nur kami yang didatangkan dengan Soft Awning mudah bentuk, dari Material Cotton Denim yang selesa dipakai, tidak jarang dan tidak berlu digosok untuk menjimatkan masa anda untuk kemana sahaja smile emoticon smile emoticon

Sangat sesuai untuk dipakai dipakai seharian di Aidilfitri kerana kainnya yang sejuk selesa.
Labuh boleh dilaraskan mengikut kesukaan dari 21 ke 25 Inci
Harga istimewa untuk keluaran kali ini hanya RM 45 (free saiz)


Dapatkan lebih dari 25 warna di link berikut:






No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Nuffnang Ads